Často kladené dotazy
Proč došlo ke změně názvu kliniky?
Změna názvu přináší do naší denní praxe nové standardy na evropské úrovni. Osvědčené léčebné postupy nejvyšších kvalit vycházející z praxe 20 klinik a 7 laboratoří v 9 zemích jsou zárukou a příslibem, že budeme věnovat tu nejlepší péči našim pacientům i v České republice.
Co znamená změna pro pacienty?
Naše klinika stále pokračuje v poskytování péče té nejvyšší kvality nyní v souladu s vysokými standardy NEXTCLINICS GROUP ve Švýcarsku, Německu, Rakousku a Itálii.
Dojde ke změně sídla kliniky?
Ne. I nadále zůstáváme v nových a moderních prostorách kliniky na Smíchově.
Jaké jsou kontaktní údaje ProCrea Swiss IVF Center?
Kontaktní údaje zůstávají stejné.
Jsme vám k dispozici na níže uvedených telefonních číslech:
Pevná linka: +420 257 212 516 - 518,
Mobilní telefon: +420 602 328 346
Nebo nás navštivte na naší adrese:
Rozkošného 1058/3
Praha 5 – Smíchov
Bude mít změna názvu kliniky vliv na můj plánovaný léčebný proces?
Změna názvu společnosti nikterak neovlivní Vámi zvolený a naplánovaný léčebný proces. Zůstaňte tedy prosím i nadále ve spojení s našimi lékaři, kteří přistupují k pacientům vždy individuálně a volí ty nejlepší postupy v rámci jejich odborných znalostí. Jsme hrdi a to, že můžeme poskytovat tu nejlepší péči na mezinárodní úrovni i v České republice.
Spolupracuje ProCrea Swiss IVF Center se zdravotními pojišťovnami?
Ano, samozřejmě. V oblasti spolupráce se zdravotními pojišťovnami se nic nezměnilo.
V případě dalších dotazů se na nás neváhejte s důvěrou obrátit.
Váš tým ProCrea Swiss IVF Center